Keşan siyasetinde önemli bir gelişme yaşandı! Demokratik Sol Parti'nin Keşan İlçe Başkanlığı'nda gerçekleştirilen olağan genel kurul, siyasi kulislerde büyük yankı uyandırdı. Uzun süredir partinin Keşan'daki lokomotifi olan mevcut İlçe Başkanı Hasan Nalbantoğlu, bir kez daha delegelerin tam desteğini alarak güven tazeledi. Tek liste ile gidilen bu seçim, DSP'nin Keşan'daki istikrarını ve Nalbantoğlu liderliğine olan inancı gözler önüne serdi. Peki, Nalbantoğlu ve yeni yönetimi Keşan için hangi yeni projelerle geliyor? Detaylar haberimizde!
DSP'nin Keşan'daki olağan genel kurulunda mevcut İlçe Başkanı Hasan Nalbantoğlu yönetimindeki tek liste ile seçim gerçekleştirildi.
Nalbantoğlu’nun bir kez daha başkan seçilmesinin ardından Yönetim Kurulu; Erol Çayır, Hasan Kaykı, Turhan Sarıgül, İdriz Ayaz, Hayrettin Çetin ve Mahir Kaplan'dan oluştu.
DSP Keşan İlçe Başkanlığı'nın olağan genel kurulu, Hasan Nalbantoğlu'nun liderliğinde bir kez daha güçlü bir yönetim sergiledi. Tek liste ile yapılan seçimde, mevcut başkan Nalbantoğlu güven tazeleyerek görevine devam etme yetkisi aldı. Bu durum, partinin Keşan'daki tabanının Nalbantoğlu'na olan inancını ve istikrarlı duruşunu pekiştirdi. Yeni Yönetim Kurulu, Erol Çayır, Hasan Kaykı, Turhan Sarıgül, İdriz Ayaz, Hayrettin Çetin ve Mahir Kaplan gibi isimlerden oluştu. DSP Keşan, Nalbantoğlu liderliğindeki bu güçlü ekiple önümüzdeki dönemde Keşan siyasetine yön vermeye hazırlanıyor. Genel kurul sonuçları, Keşan siyasi dinamikleri açısından önemli bir dönüm noktası olarak değerlendiriliyor.