27 Haziran 2026 Cumartesi
DOLAR 46.66 ₺
EURO 53.15 ₺
STERLIN 62.10 ₺
G.ALTIN 6,130.13 ₺
BTC 59,868.70 $
ETH 1,553.04 $
BİST 0.00

    Öğrenciye ulaşımda ücret yarı yarıya

    EkonomiTeknolojiAdana 19
    Yayınlama: 22 Eylül 2024 Pazar 08:55 Kaynak: İGF Haber Ajansı

    Öğrenciye ulaşımda ücret yarı yarıya

    Adana Büyükşehir Belediyesi, Öğrenci Abonman Kartı uygulamasıyla ulaşımda ücreti yarı yarıya indirdi.

    ADANA (İGFA) - Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar konuyla ilgili şu açıklamayı yaptı: “Sadece 450 TL’ye 90 biniş hakkı sunan öğrenci abonman dönemini başlattık. 28 yaşını doldurmamış ve Adana’da ikamet eden örgün eğitim öğrencilerini abonman kartlarını almaya bekliyoruz.”

    Başvuru Noktaları:

    -Öğrenci İletişim Merkezi (Duygu Kafe Karşısı)

    -Akıncılar, İstiklal ve Anadolu Lisesi metro hatları

    Abonman kartı için gerekli belgeler:

    -Eğitim öğretim yılına ait geçerli öğretim belgesi

    -1 adet vesikalık fotoğraf

    -Türkiye Cumhuriyeti kimlik kartı ve fotokopisi

    -Güncel ikamet belgesi

    Not: İndirim Adana Büyükşehir Belediyesi’ne ait otobüslerde ve metro ulaşımında geçerli olacak.

    BENZER HABER
    İlk Yorumu Sen Yaz
    code